آموزش نقاشی (Painting)

مجتمع آموزشی پارسه

آموزش نقاشی (Painting)

مجتمع آموزشی پارسه

شاهنامه‌خوانی ویژه کودکان در اهواز برپا می‌شود


شاهنامه‌خوانی ویژه کودکان در اهواز برپا می‌شود
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز از برپایی جلسات شاهنامه‌خوانی برای کودکان و نوجوانان در هفته کتاب سال‌جاری خبر داد.

 مهین موسوی گفت: جلسات شاهنامه‌خوانی برای کودکان و نوجوانان در هفته کتاب سال‌جاری در کتابخانه‌های عمومی شهرستان با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده آنها برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان و جلسات قصه‌خوانی و روخوانی با حضور خانواده کودکان برای آنها از دیگر برنامه‌های هفته کتاب امسال است.

موسوی با اشاره به برگزاری مراسم جشن بزرگ کتاب امسال در دو سطح کتابخانه و شهرستان‌ها، تصریح کرد: همه کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان جشن کتاب و کتابخوانی به همراه تقدیر از خادمان کتاب و کتابخوانی، خردسال‌ترین و مسن‌ترین عضو، عضو نمونه، کتابدار نمونه و ..... را برگزار خواهند کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز گفت: نصب صندوق صدقات خرید کتاب نیز جزو برنامه‌های این اداره است که مبالغ اهدایی در این صندوق‌ها صرف خرید کتاب برای کتابخانه‌های عمومی می‌شود.

وی افزود: در این هفته همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز توسط دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم و مسئولان شهرستان مورد بازدید قرار خواهند گرفت و مهدهای کودک نیز به شکلی ویژه و با برنامه‌های خاص از این کتابخانه‌ها بازدید می‌کنند.

موسوی یادآور شد: در این هفته یک روز به عنوان عضویت رایگان اعلام خواهد شد که عموم مردم در این روز به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی شهرستان درخواهند آمد./ج
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد