آموزش نقاشی (Painting)

مجتمع آموزشی پارسه

آموزش نقاشی (Painting)

مجتمع آموزشی پارسه

برگزاری دومین دوره مسابقات کودکان آهنین در قدس


قدس - خبرگزاری مهر: معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس از برگزاری دومین دوره مسابقات کودکان آهنین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مومن اظهار داشت: در آستانه ی روز جهانی کودک دومین دوره مسابقات کودکان آهنین شهرستان قدس را برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری این مسابقه با هدف ایجاد شور و نشاط و فراهم کردن لحظاتی شاد در بین کودکان و خانواده های آنان است.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، کودکان شش ساله (متولدین نیمه دوم سال 1385 و نیمه اول سال 1386) با هم به رقابت خواهند پرداخت و حمل چمدان، حمل تایر چرخ پیکان، جابه جایی هفت عدد سنگ در طول مسیر و پرتاب وزنه های یک کیلوگرمی از جمله آیتم های این مسابقه است و سرعت و زمان به پایان رساندن آیتم ها درکسب امتیاز موثر خواهد بود.

این مسئول گفت: وزنه هایی که کودکان حمل میکنند مورد تأیید پزشکان است و از نظر آنان تاثیر نامطلوبی بر سلامت کودکان نخواهد گذاشت، همچنین در حاشیه این مسابقه برنامه‌های ورزشی متنوعی نیز برای سنین مختلف برگزار خواهد شد که از جمله آنها میتوان به نقاشی دیواری، گریم کودک ، اجرای نمادین کاتای کاراته، اسکیت و... اشاره کرد.

مومن با اشاره به استقبال گسترده مردم از اولین دوره مسابقات، افزود: در مسابقه ای که سال گذشته در شهرستان قدس برگزار شد 700 کودک به همراه خانواده هایشان حضور داشتند و علاقمندان شرکت در سری دوم این مسابقه می توانند جهت ثبت نام به مراکز فرهنگی ورزشی سازمان مراجعه کنند، در پایان این مسابقه نیز به نفرات برتر جوایز نفیسی همراه با مدال اهدا خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد